pondělí 17. prosince 2012

Firm

V hlavních rolích
FIRM





Hlásím se opět s foťákem a klávesnicí po ruce.
Dneska večer jsem se trochu pověnoval tělu a košili na této bustě. 
Začnu fotkou ze sochání obličeje,
který mám bokem na podstavci a začínám tvarováním mimiky a až 
po sléze tvaruju lebku.......


Dále pokračuju na základní tvar těla na který napevno 
připevním hotovou hlavu.
(vše už dělám na šikmém podstavci aby busta byla skosená)


pokračuju na krk, trapézový sval, a horní prsní sval.
Jelikož skoro vše bude schováno pod košilkou, 
tvary které nebudou vidět dělám na hrubo.


Zapeču na 130°C a udělám si linku,
podle které budu dělat okraj košile


Natáhnu Firm a začnu pomalu rozmisťovat drapérie.
Všechno v počas práce zahlazuju a zjemňuju.


Když mám hotovo natečkuju si šev kolem krku a na ramenou.


Tak a teď ještě třešničku na dortu, udělám šněrování
na krku u košilky všechno překontroluju 
a pošlu na finální pečení



S pozdravem 
Lukáš Žaba





1 komentář:

  1. Dobré Lukáši, jen ten koutek v ušklebku mě už přijde trošku moc ostrý v tom nejzašším zakončení.Zkoušel jsem se takto zašklebovat a nějak mě to nešlo :). ale jinak opravdu moc pěkné , jsi šikovný . Wolfík

    OdpovědětVymazat